9 תשובות
אני שונאת את הדברים האלה
כן
זה מזעזע שהם לא מתחשבים בזה
בכללי אין מוח למשרד החינוך
זוכרת שהיה לי את זה בכיתה ח או ט
מה הבעיה בזה?
זכותך לא לספר מה המשקל או הגובה שישאר בינך לבין האחות
ככ צודקת
זה לא צריך להיות בבית ספר חד משמעית.
עם כלכך הרבה ילדים מסביב ודווקא בגילאי ההתבגרות שאתה הכי חסר ביטחון שיש
אז זה שחברות שלך בחוץ מחכות לשמוע זה לא בסדר, לא עצם הבדיקות.
בדיקות זה דבר פרטי אך חיוני.
אנונימית
שהמשקל הוא הבעיה זה לא כזה נורא( הייתי שמן פעם והורדתי את זה) כי את זה אפשר לשנות אבל לצערי גובה אי אפשר
אנונימי
שואל השאלה:
^^בכללי זה שעושים את זה בבית הספר זה לא בסדר, הבדיקות האלה חשובות אבל אני תמיד יכולה לעשות אותם בקופת חולים לבד ובלי שום לחץ מיותר. הבדיקות האלה גורמות לדברים לא טובים שהן נעשות בבית הספר
אנונימית
לדעתי זה מטומטם.
קרה לנו כבר פעם אחת שילדה פתחה הפרעות אכילה כי אחרי שבדקו אותה כולם שאלו מה יצא לה והיה לה קצת עודף משקל והיא ליטרלי הייתה סבבה, כאילו באמת היא לא היתה שמנה מאוד.
כולם צחקו עליה והופ הפרעות אכילה.
בשביל זה יש רופא משפחה ולא צריך לערב את הבית ספר בזה נקודה