4 תשובות
לשתינו יש אותו אופי אבל אנחנו נראים אחרת. בהצלחה
אין לי
אנונימית
אנחנו נורא נורא שונות
ומשום מה בכל זאת תמיד יש לנו על מה לדבר
ואני נהנת איתה הכי שבעולם
אנונימית
אין לנו כלום במשותף בגלל זה אנחנו מסתדרים, אני מתעב אנשים שדומים לי