5 תשובות
שואל השאלה:
אני 15
אנונימית
תחפשי בתי ספר שעובדים אחרת, איפה את גרה?
אם את מכל שש עשרה יש בית ספר מיוחד שמלמדים רק את החומר של הבגרויות ואת יכולה להוציא תעודת בגרות מוקדם
בת כמה את
אנונימי
הבעיה שלך היא בעצם השיטת הלימוד לא? אם כן אז גם לבן דוד שלי יש אותו הדבר בדיוק והוא פשוט מצא מקום ששם השיטת לימוד טיפה שונה
רק צריך למצוא מקום שהוא בסגנון של זה וזה די יסתדר (: