8 תשובות
זה נורמלי, לא צריך להתעסק בזה
זה תלוי מה הגובה שלך
זה תלוי גובה גם
מהו גובהך עלמתי
זה נורמלי
בובהה אל תתעסקי בזה!! את ילדה תהני מהחיים עזבי אותך שטויות
זה ממש נורמלי, אני בגיל 12 שקלתי 54 בערך, כל משקל הוא נורמלי כל עוד אוכלים בריא ומתאמנים, תמיד תזכרי שאת יפה לא משנה באיזה משקל את
זה נורמלי וזה גם תלוי בגובה שלך את כנראה קצת יותר גבוה מהן
שואל השאלה:
הגובה שלי זה 1.61
אנונימית