12 תשובות
נקמות זה רע, תהיי האדם הטוב יותר.
נ.ב למה ברקע יש אקדח
שום נקמה, את לא בסרט נוער של נטפליקס.
לא עם אקדח טוב?
אל.
למה לרדת לרמה הנמוכה הזאת?
בסופו של דבר מי שיפגע מזה - זאת אך ורק את .
מיותר . תתעלמי - הנקמה הכי מתוקה שיש.
לראות סרט מצחיק ולהתעלם כי היא סתומה ולא צריך להיות גם
למה לנקום
ולמה באמת יש אקדח ברקע
תיהי חסרת רגישות, זה יראה לה מה זה
הנקמה היא שלא תהיה בקרבתה, שתבין שלא הייתה אמורה להגיד כזה דבר ולפגוע וזהו.
אל תעשי את זה! זה לא שווה את זה בסוף רק את תפגעי :(

אגב... למה יש אקדח בתמונה :?
לא מצחיק בכלל מה זה האיומים האלו
תראי לה מזה חסרת רגישות
שואל השאלה:
יש אקדח בתמונה כי זה מה שהיה בתמונות