7 תשובות
dead girl walking
שואל השאלה:
חגחגחגח כן שיר מקסים^
מאוד בייסיק אבל candy store ו-seventeen
זה היה המחזמר האהוב עלי לפני כמעט 3 שנים, הוא עדיין אחד מהאהובים עלי, למרות שאני כבר לא מקשיבה הרבה למחזות זמר, אבל השירים האהובים עלי הם meant to be yours ו- dead girl walking.
אני לא מעודכנת כל כך בקאסט של אוף ברודווי בימינו, אבל אם את מתכוונת לגירסה של האוף ווסט אנד, אז אני מעדיפה את האחת של ברודווי. בכללי, אני לא מסוגלת לדמיין וורוניקות שהן לא בארט ווילברט ויד או וינונה ריידר.
בארט ווילברט ויד פשוט מדהימה בתור ורוניקה.
גם ראיין מקארתן מדהים בתור ג'יי די.
שואל השאלה:
אני גם ממש אהבתי את בארט, אבל לדעתי אנגליה יותר השקיעו בכל התפאורות והכל וגם השחקנים שם לדעתי יותר טובים, במיוחד הjd, לא יודעת; ראיין היה מרגיש אמיתי אבל הוא לא נכנס לדמות שלו טוב לדעתי.
שואל השאלה:
אבל כמובן כל אחד והדעה שלו:)