8 תשובות
אמת הוא מעצבן במיוחד בעונה 1
מה עובר עליכם
שואל השאלה:
הוא מעצבן בכל העונות:)
הוא מעצבן בכל העונות:)
בעונה הראשונה הוא באמת לא משהו אבל עונה שניה הוא נסיך
אבל מסכן בעונה 2 הוציאו אותו כלב מינימום גבר מוכה רגשית
הוא בעונה 1 טיפלה מעצבן
בעונה 4 הוא ממש מעצבן וגם בעונה 1 אבל זה לא השמתו הוא יצא ממש תמים
וואיי ממש!! חוץ מזה שתמיד אהבתי את אריאל
אנונימית