6 תשובות
להתעלם
^להדחיק רגש זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות
יש 2 אופציות:
אם אתה מרגיש שזה באמת פוגע בך תנסה פשוט להתעלם ותנסה לחשוב על הפגמים או על הדברים הפחות טובים והאופציה השנייה היא פשוט להגיד לה את הרגשות שלך ויש מצב שהכל יסתדר
אם אתה מרגיש שזה באמת פוגע בך תנסה פשוט להתעלם ותנסה לחשוב על הפגמים או על הדברים הפחות טובים והאופציה השנייה היא פשוט להגיד לה את הרגשות שלך ויש מצב שהכל יסתדר
שואל השאלה:
אני בת אנשיםם אני לא בן
אני לסבית
אני בת אנשיםם אני לא בן
אני לסבית
אנונימית
אל תכבי, תלמדי לשלוט בזה במקום שזה ישלוט בך. אם את רוצה באמת לשכוח ממנה תמחקי כל דבר שקשור אליה תסובבי את עצמך באנשים ובדברים אחרים ומאמינה שעם הזמן זה יעבור
*כתבתי בלשון נקבה כי כתוב אנונימית סליחה אם זה זכר*
*כתבתי בלשון נקבה כי כתוב אנונימית סליחה אם זה זכר*
i feel you bro
זמן זו התרופה הכי טובה, לאחר הרבה מאוד קראשים על בנות שהבנתי שאין לי קמצוץ של סיכוי איתן, הבנתי שאני צריכה לתת לזמן לעשות את שלו והכל מסתדר. תתפסי קצת מרחק ממנה אם זה מה שאת צריכה, תחפשי דברים אחרים שיעסיקו את המחשבות שלך.
זמן זו התרופה הכי טובה, לאחר הרבה מאוד קראשים על בנות שהבנתי שאין לי קמצוץ של סיכוי איתן, הבנתי שאני צריכה לתת לזמן לעשות את שלו והכל מסתדר. תתפסי קצת מרחק ממנה אם זה מה שאת צריכה, תחפשי דברים אחרים שיעסיקו את המחשבות שלך.
באותו הנושא: