6 תשובות
אי אפשר אחותי
לכבות? מה נראלך שאנחנו?
אנונימית
לכבות לא אפשרי.
אבל כן פחות לייחס חשיבות, ככל שנפגעים יותר מפעם לפעם מרגישים פחות ולא מייחסים חשיבות לדברים.
אבל כן פחות לייחס חשיבות, ככל שנפגעים יותר מפעם לפעם מרגישים פחות ולא מייחסים חשיבות לדברים.
גם אני ככה אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
נגיד אם את עצובה את צריכה להדחיק את הרגש שלך(להרחיק אותו ממך) ותנסי לחשוב על משהו אחר.
תאמיני לי יש לי מלא בעיות עם הרגשות שלי, אני תמיד מרגישה אותם ממש חזקים ולפעמים אני מרגישה שאני לא יכולה יותר לסבול את זה ואז אני עושה משהו שמרגיע אותי כמו לצבוע מנדלות או לשמוע שירים או שאני מוציאה את הכל לתוך היומן שלי וכותבת הכל באמת שרגשות זה דבר נפלא אבל לפעמים זה ממש מכאיב אבל בלי רגשות לא היינו יכולים לאהוב ותאמיני לי, אהבה זה הדבר הכי חשוב בעולם בגל אופן היעוד שלי בחיים זה למצוא מישהו שיאהב אותי באמת וידאג לי ולהקים משפחה (וגם להיות שחקנית אבל זה לא קשור)בכל מקרה אחד הדברים שבגללם אני רוצה להיות שחקנית זה שאני יכולה לצאת מהדמות שלי מכל מה שרע לי ואני רוצה לשנות ואז אני יכולה להיות מישהי אחרת לכמה זמן
טוב אני מקווה שהבנת מה אמרתי וסליחה שחפרתי
תאמיני לי יש לי מלא בעיות עם הרגשות שלי, אני תמיד מרגישה אותם ממש חזקים ולפעמים אני מרגישה שאני לא יכולה יותר לסבול את זה ואז אני עושה משהו שמרגיע אותי כמו לצבוע מנדלות או לשמוע שירים או שאני מוציאה את הכל לתוך היומן שלי וכותבת הכל באמת שרגשות זה דבר נפלא אבל לפעמים זה ממש מכאיב אבל בלי רגשות לא היינו יכולים לאהוב ותאמיני לי, אהבה זה הדבר הכי חשוב בעולם בגל אופן היעוד שלי בחיים זה למצוא מישהו שיאהב אותי באמת וידאג לי ולהקים משפחה (וגם להיות שחקנית אבל זה לא קשור)בכל מקרה אחד הדברים שבגללם אני רוצה להיות שחקנית זה שאני יכולה לצאת מהדמות שלי מכל מה שרע לי ואני רוצה לשנות ואז אני יכולה להיות מישהי אחרת לכמה זמן
טוב אני מקווה שהבנת מה אמרתי וסליחה שחפרתי
שואל השאלה:
תודהה :(
תודהה :(
אנונימית
באותו הנושא: