6 תשובות
מתאר לעצמי שכן
לא מדברים
שואל השאלה:
לא הבנתי אז כן או לא
לא הבנתי אז כן או לא
אנונימית
ברור שמדברים, גם בכיתה א זה קורה
אנונימית חיים שלי
תלוי איפה.... יש בתי ספר שמשקיעים בעניין הזה ויש כאלה שלא
באותו הנושא: