4 תשובות
גם אני עולה לכיתה ט:)
ולחזור על החומר של כיתה ז-ח
ולחזור על החומר של כיתה ז-ח
להנות כמה שיותר
להשקיע במבחנים האחרונים, הם חשובים לעתיד שלך. (המבחנים של תחילת שנה בכיתה ט לא ישפיעו על כלום).
להשקיע במבחנים האחרונים, הם חשובים לעתיד שלך. (המבחנים של תחילת שנה בכיתה ט לא ישפיעו על כלום).
בהצלחה
להשקיע בכל המקצועות בעיקר באנגלית ובמתמטיקה
להשקיע בכל המקצועות בעיקר באנגלית ובמתמטיקה
שואל השאלה:
היסודי שלי זה א-ח ותיכון ט-יב
היסודי שלי זה א-ח ותיכון ט-יב
אנונימית
באותו הנושא: