10 תשובות
להשקיע ב30 אחוז
לדעת לחלק זמנים בין חברים ללימודים
לדעת לחלק זמנים בין חברים ללימודים
מסכימה במליון אחוז, 5 מתמטיקה לא מומלץ אלא אם זה החולם שלכם לעבוד במשהו של חכמים
וחיי חברה זה קריטי (בגלל זה לא 5)
וחיי חברה זה קריטי (בגלל זה לא 5)
להשקיע ב30 אחוז שלכם זה חשוב
ולא לזלזל
ולא לזלזל
להשקיע הרבה בלימודים אך לצד זה גם לנסות לשלב פעילויות חוץ בית ספריות ולנסות לצבור חוויות, לא להסתכל על התקןפה הזו כיותר מדי רעה ומבאסת רק בגלל כל העומס בלימודים. אגב לדעתי דווקא כדאי לעשות 5 יח"ל מתמטיקה למי שמספיק מוכן להשקיע, אמנם זה אכן די מאתגר כך בסופן של דבר שווה את המאמץ ומאוד משתלם. בהצלחה
אם אתם באומנות והמורים שלכם אומרים לכם לשמור את העבודות שאתם עושים, תשמרוו!!! אל תהיו ככה, בסוף יב תצטרכו להשלים הכל
למצוא מספיק זמן גם ללימודים וגם לחברים ולדעת להרגן אותו נכון
תוותרו על פיזיקה אם קשה במתמטיקה
אם אני יכולה לעשות 5 יח"ל, למה לא לעשות 5 יח"ל?
רק מי שרוצה לעבוד במשהו רציני בעתיד תעשו 5 יחל, אם לא, אז 4 4
להשקיע ב30% !!!
להשקיע ב30% !!!
אבל לי אין חברים
באותו הנושא: