התחברות הרשמה

אתם חושבים שלהיות ילד סנטר זו פריווילגיה?

20 במאי 2022, 16:25
ילדי סנטרדיזינגוף סנטרסנטראימופריקים    
2 תשובות
שואל השאלה:
איך זה מתקשר לשאלה?
.
.King of Carrot Flowers
מה קשור פריווילגיה
כל מי שרוצה יכול להיות ילד סנטר
ט
טוקיו
באותו הנושא:
אני מפחדת מהיום שלהיות ילד סנטר יהיה טרנד
למה לדעתכם לנשים יש יותר פריווילגיות וזכויות\עדיף להיות אישה?
ילדי סנטר חושבים שלהיות בדיכאון זה מגניב?
אתם חושבים שלבנים יש פריווילגיות רק בגלל שהם בנים?
אם אני הומו מה נותן לי את הפריווילגיה להכות אישה?
אתם מאמינים ב-"פריווילגיה נשית"?
חושבים שפריבילגיית יופי אמיתית?
למה אומרים שלהיות ילד סנטר זה מביך?
פריבילגיה או פריווילגיה?
רק אני בתור בחורה באמת מרגישה שדווקא כן יש לי פריווילגיות?
איזה פריווילגיות יש לגברים?