6 תשובות
מה-
אני ניסיתי להתחמק ממבחן בכיתה ג רק פעם אחת כשאמרתי שאני חולה אבל זה לא עבד וכאילו גם אין למה להתחמק תמיד יהיה מועד ב או שירשמו לך פשוט 0
שיקרתי שאני חולה תמיד עובד
ayo sus^^^
כנל רק כדורגל
שואל השאלה:
אני הלכתי לשחק כדורסל בגשם עם בגדים קצרים
גרמתי למורה שלי לדחות את המבחן ליום שלישי כי ידעתי מראש שאני לא יהיה ביום הזה