6 תשובות
מה-
אני ניסיתי להתחמק ממבחן בכיתה ג רק פעם אחת כשאמרתי שאני חולה אבל זה לא עבד וכאילו גם אין למה להתחמק תמיד יהיה מועד ב או שירשמו לך פשוט 0
אני ניסיתי להתחמק ממבחן בכיתה ג רק פעם אחת כשאמרתי שאני חולה אבל זה לא עבד וכאילו גם אין למה להתחמק תמיד יהיה מועד ב או שירשמו לך פשוט 0
שיקרתי שאני חולה תמיד עובד
ayo sus^^^
כנל רק כדורגל
שואל השאלה:
אני הלכתי לשחק כדורסל בגשם עם בגדים קצרים
אני הלכתי לשחק כדורסל בגשם עם בגדים קצרים
גרמתי למורה שלי לדחות את המבחן ליום שלישי כי ידעתי מראש שאני לא יהיה ביום הזה
באותו הנושא: