9 תשובות
לא
לא, ככה זה בגרויות ומתכונות
לא.
שואל השאלה:
אני בכיתה י חח אין לי בגרויות ומתכונות
אנונימית
כן אבל שנה הבאה יהיו לך וזה יהיה ככה, רק לצורך המחשה
בכלל לא.
בהצלחה.
לא.
בהצלחה.
אני ביא וככה מתנהל אצלי החודש האחרון...