6 תשובות
בבית
להשאר בבית, מסיבות זה לא הקטע שלי.. אני תמיד חוזרת עם כאב ראש
שומאת מסיבות זה א.
ואף פעם לא הייתי בבר ככה שאין לי מושג איך זה הולך אבל אם זה כמו מסיבה אז לא
ואף פעם לא הייתי בבר ככה שאין לי מושג איך זה הולך אבל אם זה כמו מסיבה אז לא
אנונימית
להשאיר בבית
אני שונא את כל המסיבות וברים האלה פחות מדבר אליי.
אני שונא את כל המסיבות וברים האלה פחות מדבר אליי.
בדוק מסיבות
חולה על מסיבות
חולה על מסיבות
תלוי
באותו הנושא: