התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני מעדיפה להשאר בבית עם עצמי מאשר לצאת ליציאה עם חברות?
15 במרץ 2022, 14:09
בילויים
בבית
העדפות
3 תשובות
כן זה הגיוני
כ
כינוי 0
כן ברור
י
יאַמּיִ
כן הכל תלוי במצב רוח
ש
שמוליק קטן
באותו הנושא:
הגיוני שאני יותר נמשך לבנות שרוצות להשאר בבית, לבשל ולנקות לבעל?
רק אני מעדיפה להשאר היום בבית במיטה עם נטפליקס מאשר לצאת עם חברים?
זה הגיוני שילדה בת 14 תפחד להשאר לבד בבית בלילה?
מה הייתם מעדיפים, לצאת לטיול שנתי מהבית ספר, או להשאר בזמן הטיול בבית ולנוח?
זה הגיוני שאני מעדיפה לא ללכת לבית ספר כי יש שם מלא חולי קורונה?
אין לי חברים בכלל, זה הגיוני שאני שמחה מזה ורוצה להשאר לבד כל החיים שלי?
אפשר לצאת לריצה עכשיו או שעדיף להשאר בבית?
עדיף להשאר בבית או שאפשר לצאת? איזור הקריות
זה הגיוני שאני מעדיפה לשבת בחג בבית ולראות סרטים
ביום כיפור עדיף להשאר בבית או ללכת לחברה עם עוד חברות?
אנשים שלא אוהבים לצאת ומעדיפים להשאר בבית אבל(המשך בפירוט)