3 תשובות
חחח, עדיף להחליף את הגמל בבעיות קשה וריכוז בזבוב. ומה זה נ"ו?
"אם אתה רואה את זה, כנראה אתה מסתכל נמוך מדי. תרים תמבט לפנים שלי!"
לכתוב ממש נמוך וקטן יחסית בלמטה של החולצה: "כתבנו במיוחד בשביל- (זיינוקים? ילדי יסודי? תלוי מה מתאים לך בגיל) כדי שנוכל להתנשא עליהם."
"עם מחזור כזה, אפילו אתם לא תוכלו להתמודד"
"אולי אנחנו עושים רק רעש רעש, אבל בסוף אנחנו אלו שזוכרים"
"אתה מסתכל עליי עכשיו בגלל אחת משתי סיבות: או שאתה חושב שאני יפה, או שאתה חושב שהגלופה טובה. ותאמין לי, היא *לא* כזו טובה."

פשוט תהיי יצירתית עם זה..פשוט מחרטטים ובונים משהו. אפשר ליצור מכל דבר. אני גם המצאתי את כל אלו בדיוק עכשיו.(חחח רואים, הא?)
אנונימי
וחחח, את האמת שהמדבר דווקא פחות טוב. כאילו...אתה קורא להם יבשים? מייאשים? סתמיים? נה..פחות. כל השאר אבל גם ממש טוב והרוב לא כזה מוכר.

ולשואלת השאלה, אפשר גם בדיחות פנימיות.
אנונימי
"המורה, תודי שקיבלת אחלה מחזור"
"אפילו טמפון לא יעצור כזה מחזור"
"לא שמים עליהם ז' 1"
"המורה יש הקלות גם במסלול?"
"כל אחד והשאיפות שלו" (עם ציור של נרגילה)
"תגיד לי עד מתי, 3 שנים ודי"
"לא החלטנו מה לכתוב אבל לפחות הסכמנו על צבע"
"של נעליך מעל רגליך י"ב 3 לפניך"
"אם אתה לא חלק מזה אתה לעולם לא תבין"
"אלוהים ברא את ט' 4 וכל השאר made in china"
"אם כבר אתם אוכלים את הלב בגללנו לפחות קחו כפית"
"באתי, ראיתי, יאללה הביתה"
"נ"ו איפה האוכל"
"המורה לא משנה כמה תנסי, כזה מחזור לא תצליחי לקבל"
"אנחנו לא מבינים למה אומרים לנו שיש לנו בעיות קשב וריכהיי גמל!"
"מה זה 40 שנה במדבר לעומת יומיים עם י' 4"
"המורים קוראים לזה העתקה אנחנו קוראים לזה עבודת צוות"
"ביקשו לא להביא דברים יקרים אבל בכל זאת באנו"
"אני לא לירן דנינו, ללכת לא נותן לי כח"
"אפילו פטריק לא כוכב כמונו"
"רצינו לרדת לאילת אבל היא לא נותנת"
"זה לא שאנחנו עפים, אנחנו פשוט מודעים ליכולות שלנו"
"מה זה משנה מה כתוב על החולצה גם ככה זה יהיה פיג'מה"
"אולי אנחנו פדלאות אבל אנחנו לפניך"
"אם אתה רואה את זה סימן שאיזה פראייר סוחב לי את התיק"
"רצינו לכתוב כאן איזה משפט שנון אבל ממילא כולם מחוקים מהתחת"
"מב"ר כי משפחה לא בוחרים"