12 תשובות
שואל השאלה:
למה בן כמה אתה
שואל השאלה:
אה אוקי , טוב זאת לא אני
שואל השאלה:
למה קיווית? אתה עדיין בעניין שלה? אם אפשר לשאול
שואל השאלה:
אני יוצאת חרא רצח.. אבל יש לו חברה כבר כמה שנים טובות , אז לשלוח הודעה זה לא מה שאני יעשה כנראה
שואל השאלה:
לא אבל היינו ממש ממש קרוב לזה
שואל השאלה:
זה היה לפני חודשים וחצי שהיינו בקשר ממש ממש טוב
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת לשלוח הודעה בגלל זה חשבתי על משהו אחר כמו לעלות קלוז שיבין
שואל השאלה:
דרך אגב תודה שאתה לא שופט אותי
שואל השאלה:
כן זה רעיון טוב אני אנסה לחבר משפט שקשוק אליו. תודה רבה לך
אם יש לו חברה ממליץ לך לשכוח ממנו,
את יודעת שאם זה היה חבר שלך לא היית רוצה שיפלרטט מהצד עם בנות אחרות
יש עוד המון המון גברים עזבי את האפס הזה
שואל השאלה:
אשמח לשמוע מה עשית
שואל השאלה:
תודה , כנראה זה מה שאני אעשה.