5 תשובות
את יכולה גם לאכול מה שזבא לך פשוט את הדברים הלא בריאים לאכול מהם פחות ולשתות הרבה מים. נגיד אם את רגילה לאכול שניצל פירה ופתיתים את יכולה, פשוט אחר כך בארוחות הבאות שלך תאזני את זה, תאכלי בארוחה הבאה נגיד סלט וטחינה. ואחר כך פירות.

אבל הכי חשוב זה לשתות הרבה מים, זה יגביר לך את החילוף חומרים ואת גם תרגישי פחות רעבה כי הגוף שלך יקבל את כל המים שהוא צריך.
טיפ
לפעמים גם לא מבדילים בין רעב לבין צמא. בדרך כלל בקגעים שבא לך לנשנש זה אומר שאת צמאה, אז תשתי מים ואם זה עדיין המצב תאכלי כמה שאת צריכה
אם באלך, תאכחי
תאכלי כל מה שבאלך ובמידות, אבל העיקר שתהני מהתהליך
אם כת לא תהני ותרשי לעצמך, את תפתחי הרגלי אכילה לא בריאים מנסיון
בתאבון!
תאכלי, זה שאת בדיאטה לא אומר שאת צריכה להגביל את עצמך בהכל
פשוט תאכלי מאוזן
אל תגרמי לעצמך להרגיש כאילו את מגבילה את עצמך ואם את מתה למשהו אז תאכלי אותו, זה לא סוף העולם ותזכרי שאת צריכה קודם כל להנות מהחיים שיש לך❤
תקשיבי, דיאטה לא אומר שאת צריכה להגביל את עצמך מבחינת מאכלים שאת רוצה או אוהבת
זה תלוי בקלוריות, את יכולה לאכול שניצל וסלט ליד פשוט תשימי לב לקלוריות
אני הייתי עושה דיאטה ואוכלת כרגיל, גם שוקולד היה נכלל בתפריט שלי