7 תשובות
שואל השאלה:
כן גדולים
אנונימי
זה בסדר פעם ב. זה טעים :)
תתפנקי מותר לך
רק אם זה חד פעמי.
אין מה לעשות חוץ מלשתות מים פשוט זה לא הכי בריא (אתה מתכוון לקרואסונים גדולים כאלה של ארומה נכון?) אז אל תעשה את זה לעיתים אם אתה רוצה לשמור על אורח חיים בריא
זה בסדר

ואגב, אין שום ראיה שדברים לא בריאים מעודדים צמיחה של חצ'קונים :)
מותר להתפנק לפעמים