2 תשובות
זה בסדר ליפול
דיאטה זה לא קל
תשתי מים ותנוחי
מחר יום חדש ותתחילי שוב :))
לבריאות יקירה תלכי לישון מבסוטית על עצמך בשאיפה לטוב יותר מחר
לכולנו מגיע פעם ב, אחרת איפה הכיף?