3 תשובות
בארץ פחות מכירים אותם אבל גם בכללי הם להקה לא מוכרת ככה ולא מוערכת:(
הם דיבייטו ב2016
הם דיבייטו ב2016
אני ממש ממש ממשש אוהבת אותם!!
אבל בארץ בקושי מכירים אותם וזה ממש מבאס
מכירים אותם יותר בחו"ל אבל עדיין אין להם מספיק הערכה
ב2016
אבל בארץ בקושי מכירים אותם וזה ממש מבאס
מכירים אותם יותר בחו"ל אבל עדיין אין להם מספיק הערכה
ב2016
הם ממש מוכרים בעולם
בארץ פשוט לא מעריכים אף אחד כמעט בקייפופ ובאמת שחבל
בארץ פשוט לא מעריכים אף אחד כמעט בקייפופ ובאמת שחבל
באותו הנושא: