4 תשובות
סיימ היר
הגעתי לבית ספר אולי שלוש פעמים בשנתיים האחרונות ואפילו לא הגיע אליי קצין ביקור סדיר
חוץ מזה שאתה צריך להתאמץ קצת יותר בשביל להישאר כיתה
חוץ מזה שאתה צריך להתאמץ קצת יותר בשביל להישאר כיתה
אתה תעלה כיתה.
בדרך כלל לא מנסים שתישאר כיתה אלא מנסים לבוא לטובתך ויתנו לך הזדמנות לשנה הבאה, לדעתי משאירים רק ילדים ממש ממש חריגים.
בכל זאת, תשקיע במקצועות שאתה חלש בהם ותשתדל לא להבריז. מקווה בשבילך שגם זה לא נכנס ל30%.
בדרך כלל לא מנסים שתישאר כיתה אלא מנסים לבוא לטובתך ויתנו לך הזדמנות לשנה הבאה, לדעתי משאירים רק ילדים ממש ממש חריגים.
בכל זאת, תשקיע במקצועות שאתה חלש בהם ותשתדל לא להבריז. מקווה בשבילך שגם זה לא נכנס ל30%.
בקושי קורים מקרים שמשאירים כיתה. משאירים בדר''כ רק במקרים ממש ממש חריגים (נגיד קיבלת נכשל בכל המקצועות) וגם אז זה בהתייעצות ובהסכמת ההורים והילד. המקסימום שיעשו זה להוריד אותך ל4 יח''ל או משהו