8 תשובות
תיפרדו.
שואל השאלה:
כי הבנים מאוהבים בי...
כי הבנים מאוהבים בי...
כלום
תגידי לחבר שלך לא להתייחס אליהם ואל תדברי איתם
תהיי עם מי שאת אוהבת מה אכפת לך מה "הבנים שמאוהבים בך" אומרים
אל תתנו לזה לקרות
אנונימית
אם את אוהבת אותו זה מה שחשוב רק שיעשה לך טוב ואת לו !
חחחח השאלה של החבר שלך מתחתייך
באותו הנושא: