5 תשובות
אל תביאי לה עד שהיא לא מחזירה לך, ותחפרי לה על זה כל יום. אני יודעת שזה יכול להישמע לא נעים אבל זה כסף שלך ומגיע לך לקבל אותו. או שתשאלי אותה אם יש לה קשיים כלכליים כי אם לא אין לה סיבה לא להחזיר.
אנונימית
שואל השאלה:
הפסקתי להביא לה ממזמן אבל זה באמת לא נעים לחפור לה על זה כי זה מביך
אנונימית
למה מביך? אם היא לא התביישה לבקש ממך אין שום סיבה שאת תבקשי בחזרה. אל תדאגי מזה, מגיע לך הכסף שלך.
אנונימית
אני פשוט משלם על חברים ואז אומר להם "שלח לי בביט עכשיו"
שואל השאלה:
^^הייתי נותנת לך פרח אבל את אנונימית(:
^אין לי ביט
אנונימית