15 תשובות
כן
זה תלוי כי זה כן מוריד לי קצת אבל לא כאילו אומר שאני לעולם לא אחשוב על זה אפילו
כנראה שלא
אבל אם את שואלת על כל הבנים אז ברור שיש כאלה שזה פחות מפריע להם
אבל אם את שואלת על כל הבנים אז ברור שיש כאלה שזה פחות מפריע להם
לא לטעמי, אני חושב שאנשים כאלה לא מכבדים את עצמם
אני לא בן אבל אני אגיד לך משהו.
יהיו כאלה שיצאו, ויהיו כאלה שלא.
בכל מקרה, זה לא ממש צריך לשנות לך, גם אם את שמנה או רזה, תמיד תוכלי למצוא מישהו מדהים :)
אני אומרת לך את זה בתור מישהי מלאה, עם כמה וכמה אקסים, ובן זוג מדהים.
יהיו כאלה שיצאו, ויהיו כאלה שלא.
בכל מקרה, זה לא ממש צריך לשנות לך, גם אם את שמנה או רזה, תמיד תוכלי למצוא מישהו מדהים :)
אני אומרת לך את זה בתור מישהי מלאה, עם כמה וכמה אקסים, ובן זוג מדהים.
^כדאי להרזות לא רק בשביל זוגיות
^זאת בחירה אישית של כל אחד, שואלת השאלה התייחסה לזוגיות, אז עניתי על זה
אמרת שהיא לא צריכה להרזות אז אני אומר שכן
אתה אפילו לא יודע מי היא או כמה היא שוקלת דה פאק
גם את לא
אני לא זאת שאמרתי לה לשנות משהו בעצמה..
אמרת לה שהיא לא צריכה לשנות
שהיא לא צריכה להשתנות בשביל גבר? כן, זה לא קשור, אתה ליטרלי אמרת לילדה בת 14 שאין לך מושג כמה היא שוקלת להרזות..
לא
אבל שלא יהיה בקטע ממש לא בריא...
אבל שלא יהיה בקטע ממש לא בריא...
תלוי כמה שמנה
אם הרוחב שלה יותר גדול מהגובה דלה אז אני לא אצא איתה
אבל בעיקרון המישהי המושלמת בשבילי מישהי שהיא או באמצע או טיפה שמנה
אם הרוחב שלה יותר גדול מהגובה דלה אז אני לא אצא איתה
אבל בעיקרון המישהי המושלמת בשבילי מישהי שהיא או באמצע או טיפה שמנה
באותו הנושא: