10 תשובות
שואל השאלה:
ברור שלא יפסלו אחות.. גם הרבה פעמים בנים אומרים מתולתלות זה הכי יפה אבל בכל זאת יש איזשהי חשיבה של עדיף חלק
אנונימית
מה? ההפך רוב הבנים שאני מכיר ואני אוהבים מתולתלות
ברור למה לא
מאמי זה טעם אם תשאלי את זה זה סתם מטומטם כי זה טעם
יאפ
וואטדפאק מזה היה ההכללה הזאת עכשיו?
לפי סטיפס הבנים מעדיפים
1. מתולתלת
2. מלאה (לא אוהבים רזות משום מה בטענה ש''אין מה לתפוס'')
3. 1.70 זה גובה מושלם עבורם לבחורה

לפי תחקיר שעשיתי

אני בדיוק ההפך דרך אגב חחח אבל בסדר
אנונימית
כן,אין על מתולתלות
זה מושלם !!
שיעור מתולתל הרבה יותר יפה וחמוד מחלק