6 תשובות
כן, נגמר בזה ששתי ילדות לא דיברו איזה שלושה חודשים
ריבים שאני הייתי מעורבת בהם? לא
ריבים שהיו לאחרים? כן
כן.
בזה שהוציאו אותי מהקבוצה (השני היה המנהל) וחסם אותי באנשי הקשר.
התחיל ריב אבל לא הספיקו כמעט לריב כי המחנכת איימה לחסום או לעשות את הצאט כך שרק היא תוכל לשלוח הודעוצ
אנונימי
לפני איזה שבועיים פתחנו קבוצה ושני ילדים שהם תאומים התחילו כזה לריב ביניהם ולשלוח סרטונים אחד של השני מלפני 5 שנים ואז כל הילדים האחרים יצאו
אנונימית
חחח היה ריב אחד
בערך
בנות יצאו על ילדה אחת
אז כתבתי להן בחזרה "היא תכתוב מה שהיא רוצה"
ואז מעפנה אחת באה אלי בפרטי
התחילה להגיד לי לא להתערב.
אמרתי לה שזו קבוצנ של הכיתה וזה לא מכבד
יצאה עלי וכו'..
אבל לא הזיז לי את הזרת
ילדה חצופה