7 תשובות
שהיא לא בקטע של קירחים .
שהיא סתם בן אדם שטחי
אל תתייחס ...
אל תתייחס ...
אנונימית
היא לא שווה אותך..
שהיא כנראה לא באמת אהבה אותך
אפשר להגיד שיצאת קירח מכאן ומכאן.
סתם אחינו, לא הגלאח הוא מה שגרם לכם להפרד, אין לי ספק. וגם אין לי ספק שהיא רק עוד אבן בדרך שלך. תכאב קצת עכשיו ולאט לאט תלמד ותבין איפה נמצא האושר האמיתי שלך. כנראה לא אצלה.
סתם אחינו, לא הגלאח הוא מה שגרם לכם להפרד, אין לי ספק. וגם אין לי ספק שהיא רק עוד אבן בדרך שלך. תכאב קצת עכשיו ולאט לאט תלמד ותבין איפה נמצא האושר האמיתי שלך. כנראה לא אצלה.
שקירחים זה לא הטעם שלה
שזה קצת הרתיע אותה
אבל יש מלא אנשים קירחים ויש בנות שזה כן הטעם שלהן
שזה קצת הרתיע אותה
אבל יש מלא אנשים קירחים ויש בנות שזה כן הטעם שלהן
באותו הנושא: