13 תשובות
אם זה היה בכוונה כן
אנונימי
חח די מוצדק למה שתעשה את זה
לא..
אתם בני 15 אז כן.
אנונימי
בכוונה?
אם בטעות אז לא, מובן שהיא אולי קצת נגעלה כי זה לא נעים, אבל זה טבעי סה"כ.
חחח אני מת
ידידה שלי עושה עליי גרעפסים ומדברת איתה בזמן הקקה אז זה לא מוצדק
(אני הידיד הכי טוב שלה היה ביננו סוג של קטע ואנחנו אוהבים אחד את השניה אם היא באמת אוהבת אותך זה לא אמור להפריע) (:
ח מה?! שמע, אהבה לא נגמרת בגלל שהפלצת עליה, לפי דעתי היא לא בת 15, ילדה בגן
אנונימית
גם אתה עכשיו
חחח מה??
אוקיי היא דפוקה
כע זה מגעיל אבל לא נפרדים בגלל שטות כזו