4 תשובות
28 זה כבר מתקדם מדי בשביל לוותר.
תפני למורה שלך לגבי מה שאת מתקשה.
אל תוותרי כל כך מהר...יש אנשים שהולך להם טוב ויש כאלה שפחות, אני מבינה אותך אבל את משלמת בשביל שיעורי נהיגה בשביל רישיון ואם כמה שזה קשה את תצליחי בסוף ואם את לא מבינה משהו תשאלי את המורה שלך לנהיגה ואם הוא לא מסביר לך טוב פשוט תעברי למורה אחר, אבל הכי חשוב אל תוותרי כשקשה תמשיכי עד שתצליחי... בהצלחה
אנונימית
לאללאלא אל תתיאשי עכשו!!!
אנונימית
אל תוותרי כי יהיה לך קשה לחזור, את כבר בשיעור מתקדם ככה שכדאי לנסות לתת פוש ולגמור עם זה, תנסי להתרכז אולי לשנות את השעות של השיעור.. לבדוק עם המורה אולי הוא יכול לעזור בזה.. אבבל אל תפרשי כי בסופו של דבר תקבלי רישיון!