7 תשובות
ממש לא, ואיזה שיעור את ?
אני חושבת שעדיף להמשיל לנסות כי להוציא רשיון נהיגה מאוחר יותר נראלי יותר קשה ועדיף לסיים עם זה כמה שיותר מהר
קודם כל תלוי איזה שיעור את ולפרוש זה בחיים לא פיתרון בסוף תצטרכי לעשות את זה ועדיף כמה שיותר מוקדם
שואל השאלה:
25
אנונימית
זה מספר יחסית מתקדם... יכול להיות שהמורה לא נותן/ נותנת לך ביטחון ולכן את לא מצליחה ללמוד כמו שצריך ולהתקדם. באופן כללי תשתדלי להיות כמה שיותר מרוכזת ולהיצמד להוראות ויותר תאמיני בעצמך. מיליון עשו את זה לפנייך ובסוף גם את תעברי
חוצמזה שיכול להיות שאת כן מתקדמת ורק את לא חושבת ככה או נותנים לך את ההרגשה הזו...
לא תנסי לנתח את הקשים ולמצוא פיתרון