13 תשובות
זה אומר שהיא כנראה לא שמה עליך
אולי היא לא שמה לב. תחכה עוד קצת.
ברה תפסיק לקפוץ למסקנות כולה סינון
שואל השאלה:
כתבתי לה את זה אתמול בצהריים חחח
היא הייתה מחוברת מאז וכתבה הודעות בקבוצות של הכיתה וזה
אנונימי
שואל השאלה:
לא קופץ למסקנוצ אבל מה עוד אני אמור לחשוב...
אנונימי
עדיין יתכן שהיא לא ראתה. תחכה.
אז? אם זה מציק לך תכתוב לה עוד הודעה. אולי לא היה לה מה לכתוב.
שואל השאלה:
לכתוב פשוט תודה? כי איחלתי לה שתרגיש טוב? בעיניי זו אופציה בסיסית לגמרי
אנונימי
לפעמים רושמים לי תרגיש טוב ואני לא מגיב כי אין לי כוח או לא בא לי. זה כמו שיגידו לך לבריאות ולא תענה או שמישהו יגיד שהוא אוהב אותך ותגיד תודה. זה לא כזה משנה
שואל השאלה:
אוף אני יודע
אבל לא יודע מה כבר עשיתי לה...
היא סתם כפויית טובה
אנונימי
אולי היא לא רצתה לענות או שהיא רואה סדרה. ואולי זה כי אתה חבר של אח שלה שגרם לה להרגיש רע. פשוט תחכה ותדבר איתה פנים מול פנים כשיצא לך.
כואב, אבל זה סימן להמשיך הלאה
שואל השאלה:
בסדר הבנתי אבל עדיין...
אני יכול מהמצב הזה לדבר איתה בבית ספר נגיד כרגיל? למרות שאני לא מדבר איתה ככ אבל עדיין... זה קצת מביך ואולי היא ניסתה לרמוז פשוט
אנונימי