3 תשובות
יחסי גומלין בין יצורים חיים שונים שחיים יחד, יש סימביוזה שבה כל אחד מהיצורים מפיק תועלת אחד מהשני (הדדיות) ויש כזאת שרק אחד מהם (מנצל אות הבעל חיים השני)- אם המנוצל נפגע אז זה מסוג טפילות
שואל השאלה:
תודה לכולםם!!!!
יחסי גומלין בין שני יצורים שחיים ביחד, הדדיות, שזה שני היצורים מפיקים תועלת זה מזה.