5 תשובות
שואל השאלה:
הספרים שכתב היו בשפה גבוהה? כאילו נגיד הספר דרך ה' יהיה לי קשה להבין דברים בו?
הספרים שכתב היו בשפה גבוהה? כאילו נגיד הספר דרך ה' יהיה לי קשה להבין דברים בו?
אנונימית
רבי משה חיים לוצאטו היה רב גאון מאיטליה שהיה בקיא בכמעט כל התחומים היהודיים כולם - החל מקבלה ששם הוא חידש, פירש ונתן נופך יותר פילוסופי לקבלה, המשך במוסר שבתחום הזה הוא כתב את הספר המרכזי ביותר ביהדות לנושא (מסילת ישרים) וכלה בפילוסופיה ולוגיקה אריסטוטלית שבה הידע שלו היה מפליג. בנוסף לכל זאת הוא היה מחזאי מן הדגולים שהיו בתקופתו ונאמר עליו שהוא היה הכותב בעברית בעל הכתיבה הצחה והקולחת ביותר אי פעם, רב פעלים אמיתי שאי אפשר שלא להשתומם אל מול דמותו.
בוודאי שכן
אריסטו היה גברצח - שטעה מלא.
אריסטו היה גברצח - שטעה מלא.
^הוא כן היה.. זה מחזה.
אתה רציני? מאיפה הבאת את זה? אם כך שייקספיר הוא גדול כמו משה..
באותו הנושא: