התחברות
הרשמה
כשאני וחבר שלי נפגשים לא תמיד יש נושאי שיחה אז אנחנו יושבים בשקט מביך כזה
וזה הורס את כל האווירה ונגיד אתמול בעיקר רק התםזמזנ| והתחבקנו אבל כן הייתי רוצה את החלק הזה של הדיבורים מה אני עושה?
16 במאי 2022, 16:20
נושאים לשיחה
ביישנות
שיחות
מבוכה
תשובה אחת
תנסי לפתח איתו שיחה משלך לספר לו משהו שעובר עלייך או לשאול אותו משהו זה מוביל לשיחות
נ
נמשכת לאתיופים ;)
באותו הנושא:
(דחוף) אני וחברים שלי נפגשים תמיד לשתות, (בת 17) אנחנו תמיד מביאים וודקה ואני שותה אותה נקייה.
יש לי חברה ממש טובה ותמיד שאנחנו נפגשים היא מרביצה לי
תקשיבו יש לי שני חברים טובים ואנחנו תמיד נפגשים אצל אחד מהם
כל החברים נפגשים וכמעט תמיד לא נותנים לי ללכת. מבאס לשבת בבית כשכל החברים נפגשים ואני סתם לבד או עם המשפחה
אני שנה הבאה עולה לתיכון ותמיד יש את הבנות האלה שכולם חברים שלה כזה ותמיד נפגשים איתה.. איך להיות הילדה הזאת בתיכון?
חברים שלי תמיד נפגשים בלעדי בחופש ולא מזמינים אותי
גיליתי שחבר שלי נפגש עם חבר שלו מהעבר בסתר והם נפגשים בלילה לקפה זה הגיוני?
לגיטימי שאני אפגע מזה ש2 חברים טובים שלי תמיד תמיד נפגשים בלעדיי?
יש סיבה לזה שחבר שלי שותה תמיד לפני שאנחנו נפגשים ?
תמיד כשאני וחבר שלי הולכים לאכול פתאום אין לי תאבון למה?
למה תמיד כשאני מול כמה חברות או חברה אחת אני מרגישה לחוצה ופתאום מרגישה שאין לי נושאי שיחה ושותקת