6 תשובות
אותו הדבר!!!
אני גם כמוך, כנראה אעבור שנה הבאה ואין לי מושג איך להתחבר לאנשים, איך להסתדר..
אני מניחה שפשוט תהיי נחמדה לכולם, תחייכי, אנשים כבר יתחברו אליך לבד כי הם רוצים להתעניין בילדה החדשה..
שואל השאלה:
לאיזה בית ספר את עוברת?
אנונימית
אני רוצה ללידה בירושלים.
אמורים להחזיר לי תשובה היום.
שואל השאלה:
יש לי חברה אחת מהכיתה ועוד כמה מכיתות אחרות אבל בשכבה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת.
ואני רק ישבתי בשקט בכיתה כל השנה...
אנונימית