3 תשובות
תרגישי טוב.
לדעתי עדיף שתוותרי אם את לא מרגישה טוב
ותסבירי שלא יכולת להגיע בגלל שלא הרגשת טוב
שואל השאלה:
זה גם חלק מהציון אבל
אנונימית
אם את ממש לא מרגישה טוב אז תוותרי על זה
הבריאות שלך לפני הכל
תרגישי טוב:)