3 תשובות
תרגישי טוב.
לדעתי עדיף שתוותרי אם את לא מרגישה טוב
ותסבירי שלא יכולת להגיע בגלל שלא הרגשת טוב
לדעתי עדיף שתוותרי אם את לא מרגישה טוב
ותסבירי שלא יכולת להגיע בגלל שלא הרגשת טוב
שואל השאלה:
זה גם חלק מהציון אבל
זה גם חלק מהציון אבל
אנונימית
אם את ממש לא מרגישה טוב אז תוותרי על זה
הבריאות שלך לפני הכל
תרגישי טוב:)
הבריאות שלך לפני הכל
תרגישי טוב:)
באותו הנושא: