3 תשובות
אל תלכי לבית ספר. תגידי למורה שאת חולה ואת מצטערת שאת מפספסת את היום הראשון, הכל טוב
לשתות תה / להתקלח במים חמים
תקחי אוטריוין מנטול עוזר ממש להעביר צינון