21 תשובות
שואל השאלה:
כיתה ח
כיתה ח
אנונימית
שואל השאלה:
אין כרגע הקבצות - זה כיתה
אין כרגע הקבצות - זה כיתה
אנונימית
לדעתי תהיי בהקבצה ב
אנונימית
מה זה "מנות"
וכנראה בהקבצה האמצעית,4 יחל אולי? יש מצב גם 3 זה תלוי בביה"ס וברמה שלו
וכנראה בהקבצה האמצעית,4 יחל אולי? יש מצב גם 3 זה תלוי בביה"ס וברמה שלו
שואל השאלה:
מה זה ב ??
מה זה ב ??
אנונימית
שואל השאלה:
זה 4 יחידות??
זה 4 יחידות??
אנונימית
באיזה הקבצה את עכשיו?
אנונימית
כנראה 4
איזה כיתה את
^ כן
כאילו או א2 או ב1
כאילו או א2 או ב1
אנונימית
אבל זה ממש תלוי אם ההבדל נגיד בין א1 לא2 זה הרמות או שפשןט יש 2 הקבצות א
אנונימית
שואל השאלה:
יש ההבדל
יש ההבדל
אנונימית
אם ב2 זה מבר(או כאלה שממש לא טובים באנגלית) אז יותר סיכוי לא2 אולי.
אז או א2 או ב1 לדעתי יותר סיכוי ל א
אנונימית
שואל השאלה:
בקיצור 4 יחידות ???
בקיצור 4 יחידות ???
אנונימית
לא יודעת כמה יחידות כי בכיתה ט אין יחידות ועד התיכון הכל יכול להשתנות
אבל בעיקרון כן זה 4
אבל בעיקרון כן זה 4
אנונימית
זה תלוי ברמה של הביהס אבל בכללי כן
שואל השאלה:
בדקתי ויש לי אצלי ככה
א
א2
ב1
ב2
איפה אני אהיה?
בדקתי ויש לי אצלי ככה
א
א2
ב1
ב2
איפה אני אהיה?
אנונימית
א2 או ב1
שואל השאלה:
רוב הסיכויים אהיה בא2 ??
רוב הסיכויים אהיה בא2 ??
אנונימית
מי מקבל 70 באנגלית?
באותו הנושא: