6 תשובות
כן
כן
חלאס לנרמל את זה שאומרים שכולם חרא. אם היו אומרים את זה על בנות פתאום יהיה לכם אכפת.
חלאס לנרמל את זה שאומרים שכולם חרא. אם היו אומרים את זה על בנות פתאום יהיה לכם אכפת.
אנונימית
מה ברור
ברור
כן
כן
גם להם נשבר הלב
יש פה גם שאלות כאלה שקשה להם לשחרר מישהי וכאלה שממש מתארים שהם מאוהבים
אבל הסטיגמה שהם לא באמת אוהבים לא סתם נתפסה יש מלא פרפרים יש מלא כאלה שלא אכפת להם מי את הם פשוט נורא רוצים חברה אז הם יצאו איתך אבל לא מאוהבים במי שאת ואז שהם רואים מישהי שהם מגדירים יפה יותר דיי הלך הקשר
יש גם בנות כאלו אבל זה לא סתם נתפס בעיקר על בנים
גם להם נשבר הלב
יש פה גם שאלות כאלה שקשה להם לשחרר מישהי וכאלה שממש מתארים שהם מאוהבים
אבל הסטיגמה שהם לא באמת אוהבים לא סתם נתפסה יש מלא פרפרים יש מלא כאלה שלא אכפת להם מי את הם פשוט נורא רוצים חברה אז הם יצאו איתך אבל לא מאוהבים במי שאת ואז שהם רואים מישהי שהם מגדירים יפה יותר דיי הלך הקשר
יש גם בנות כאלו אבל זה לא סתם נתפס בעיקר על בנים
באותו הנושא: