5 תשובות
כן האמת שגם לי זה מוריד שגבר רוצה בכל מחיר לשלם עלי או משהו כזה לא יודעת בדיוק להסביר... מרגיש לי סוג של "את בת אז אני אשלם אני חייב לשלם עליך כדי לצאת ג'נטלמן" משהו כזה..
הגיוני
אז את היחידה שמשלמת או שאתם עושים חצי חצי
נורמלי זה באופן ג'נטלמני
לפחות בדייט הראשון
לפחות בדייט הראשון
רציתן שווין? אוקיי קחו
באותו הנושא: