7 תשובות
אוי ואבוי לי אם כן, למרות שאני לא אהיה מופתעת הבריטים לא אוהבים אותנו
לא נראלי שהוא הביע את דעתו בזה
עצוב. מה שכן, לא ידעתי את זה
תודה על האינפורמציה!
תודה על האינפורמציה!
עצוב בהחלט, אבל שלא תיהיה לך דעה כללית על כל בריטי שאת מכירה אנחנו בישראל אז רגילים לאורח חיים מסויים ולא מבינים עד כמה יש אנטישמיות שרובה נובעת מטיפשות, השפעה שקרית, וחוסר רצון לחקור יש כאלה שלא עושים מכוונה רעה, כמובן שיש שכן אבל...
יש המון אנטישמיות בבריטניה, קראתי גם את ספריו של טוביה טטנבום שעושה מסעות בארבע האומות וברחבי בריטניה ומראה עד כמה היא חזקה שם, אפילו בארצות השכנות לה. אני מדברת על פוליטיקאים (קטנים וגדולים), התודעה שם ובכלל- לצערי יש המון. אלו שתומכים בנו הם מעטים ביותר וידוע שבריטניה ברובה אנטישמית
חס ושלום.
^^סתם שאלה, מאיפה הבאת את זה? יש בריטים שתומכים
^^סתם שאלה, מאיפה הבאת את זה? יש בריטים שתומכים
^כן זה ברור לי.
יש כאלו שמושפעים ממידע שקרי ברשתות, זה פשוט עצוב.
יש כאלו שמושפעים ממידע שקרי ברשתות, זה פשוט עצוב.
באותו הנושא: