8 תשובות
יאללה אין מה לעשות, פספסת אז פספסת
מקסימום תלכי לעוד הופעה בעתיד:)
מקסימום תלכי לעוד הופעה בעתיד:)
שואל השאלה:
אבל אני פוחדת שלא יהיו עוד הופעות :(
אבל אני פוחדת שלא יהיו עוד הופעות :(
אנונימית
איזו להקה זו?
שואל השאלה:
מאמאמו ויש עוד כמה להקות, אבל אכפת לי בעיקר מהן.
הן כבר עברו את השבע שנים והחברה שלהם rbw לא ממש מתייחסת למעריצים עולמיים, רק לקוריאנים למרות שיש להן מלא מעריצים בעולם. אפילו כתוביות באנגלית לא שמו, אז שיעשו טור? למרות שמצידי גם לטוס לקוריאה לראות אותן. באמת לא אכפת לי; רק עכשיו זה קצת בעייתי כי וויאין עברה לחברה אחרת אז בטח יותר קשה לתכנן מפגשים כאלה. קיצר מבאס ברמות והכל בגלל הלימודים.
מאמאמו ויש עוד כמה להקות, אבל אכפת לי בעיקר מהן.
הן כבר עברו את השבע שנים והחברה שלהם rbw לא ממש מתייחסת למעריצים עולמיים, רק לקוריאנים למרות שיש להן מלא מעריצים בעולם. אפילו כתוביות באנגלית לא שמו, אז שיעשו טור? למרות שמצידי גם לטוס לקוריאה לראות אותן. באמת לא אכפת לי; רק עכשיו זה קצת בעייתי כי וויאין עברה לחברה אחרת אז בטח יותר קשה לתכנן מפגשים כאלה. קיצר מבאס ברמות והכל בגלל הלימודים.
אנונימית
בטח שיש להן עוד הופעות בת דודה שלי הולכת עם זה מעודד אותך:)
יהיה להן עוד הופעות וזה בטוח אבל כנראה שבעיקר באסיה ואולי ארצות הברית אז אפשר לטוס לראות
כנל ;-; של אנהייפן באחד בלילה אוף איך התבאסתי אבל מקווה שעוד יהיה להם עוד הופעות בעתיד ובקרוב טור עולמי אז אל תדאגי ותתעודדי!!
ועכשיו ראיתי שדיברת על מאמאמו יש את הקטע שלהן שהן היו בהופעה ביוטיוב :))
ועכשיו ראיתי שדיברת על מאמאמו יש את הקטע שלהן שהן היו בהופעה ביוטיוב :))
שואל השאלה:
אבל כן זה לא אותו דבר
אבל כן זה לא אותו דבר
אנונימית
באותו הנושא: