7 תשובות
שואל השאלה:
אז איך אני יוצא גרעון קלורי על מנת לרדת במשקל?
אנונימי
כן, אבל אין צורך להגזים עם הדיוק. זה סתם כאב ראש מיותר.
לדייק עד לרמת ה20 קלוריות לדעתי זה מעולה.

מה שכן, אם הולכים על זה, צריך לזכור שאסור לאכול פחות קלוריות ממה שמומלץ.
אנונימי
בשביל גירעון קלורי אתה חייב לספור קלוריות. פשוט לא להגזים נגיד אתה אוכל סלט אל תספור לפי כמות מלפפונים ועגבניות וזה.. תגיד בערך. רק דברים מסוימים לספור קלוריות למשל טונה ביצים לחם (אולי ממתקים קצת אם אתה משלב)
רק את המאכלים שיש סיכוי להשמין מהם, לדוגמא פרי אתה יודע שכמעט ואין בו קלוריות
כל עוד אתה מציב לעצמך רף בריא והגיוני זה סבבה
ממש, ממש, אבל מ מ ש לא
לא
זה כבר לא בריא