8 תשובות
לא חשבתי ככה מעולם<
כי להרבה בנים יש קטע לרדת על גבוהות
וזה מוריד להם מהכבוד שלהם שבת תהיה באותו הגובה שלהם.
וזה מוריד להם מהכבוד שלהם שבת תהיה באותו הגובה שלהם.
אנונימית
זאת לא צורת החשיבה שלי.
לא כולן ככה
כי כואב לבנים שיש בת שבגובה שלהם או יותר גבוהה
לא יורד על אף אחת מעדיף נמוכות מושך אותי ואני בכלל גבוה
אנונימי
אני אגיד לך מה: אני חוויתי דברים כאלו, הם חושבים שאת מאיימת עליהם, ולכן הם יורדים עלייך.
וואו ההכללה..
באותו הנושא: