15 תשובות
לא אבל כן עדיף לגבוה ממני
כן שיהיה יותר מ1.65
שואל השאלה:
וואוו אני הרגע שאלתי איך כזה מהר???
שואל השאלה:
ומשועממת, לכי לישון מחר יום ארוך
חשבתי רק אני משוגעת ולא ישנה עדיין חחח
שואל השאלה:
וואיי אני צריך לקום ב 6 אין לי מושג איך אני עושה אץ זה
ואיי וואי היום היה לי ביטול שעתיים וכמעט איחרתי לשיעור השלישי חח נשבעת שאני עייפה בבוקר
שואל השאלה:
אמאלה אני כל חמש שניות מקבל עוד תשובה בחיים שלי לא חשבתי שיש כל כך הרבה משועממים
כן כי מעדיפה שהיה גובהה ממני ולא נמוך
שלא יהיה ממש גבוה אבל שלא יהיה יותר נמוך ממני
תלוי מי זה או זאת
אנונימית
כן
כל עוד עוד הוא גבוהה ממני זה סבבה
באמת שלא.
אני לא מסתכלת על זה, וכל עוד הבן אדם לא נמוך באופן קיצוני או גבוה באופן קיצוני, כנראה שאני לא אשים לב בכלל.