5 תשובות
להעיף. יש לי חברה עם מאניה דפרסיה שלא מתנהגת ככה בכלל אלא יש לה בעיות אחרות.
שואל השאלה:
מה יש לה?
מה יש לה?
אנונימית
נטו שינויי מצב רוח אבל היא לא מוציאה את זה על אנשים כמו חברה שלך.
שואל השאלה:
היא תוקפנית זה חלק מהתסמינים
היא תוקפנית זה חלק מהתסמינים
אנונימית
אני יכולה לומר לך שהיה לי חבר עם הפרעה נפשית - והגיע השלב שחתכתי. שהבנתי שאני לא הפסיכולוגית שלו, שאני לא יכולה להכיל את הפסיכוזות שלו, שנמאס לי מחוסר היציבות הזה בקשר ושזה מזיק לי. חתכתי והלכתי ואמרתי תודה רבה ושלום. אם החברה שלך לא מספיק אחראית לקחת טיפול רפואי מסודר, היא תמרר את החיים שלך. אני הכלתי ובזבזתי שנתיים וחצי מהחיים על סערה מטורפת שבכלל לא הייתה שלי!!!, אלא שלו, נסיונות התאבדות וצרחות ובלאגן והיריעה קצרה מלתאר. אני חייבת לציין שלקח לי הרבה מאוד זמן להגיע למסקנה - שאני לא רוצה את החיים המטורפים האלה ושמגיע לי הרבה יותר טוב. את לא חייבת להכיל אותה ואת הקשיים שלה - את יכולה להיות חברה שלה ולתמוך בה - עד לרגע שזה תוקע את החיים שלך ומשפיע עלייך אישית. את חייבת לשים גבול! אחרת תשלמי מחיר וחבל!
באותו הנושא: