2 תשובות
לא לסלוח
אנונימית
שואל השאלה:
הוא באמת מדהים ובן זוג הכי טוב שיכולתי לבקש.. חוץ מהתקרית הזאת לא היה עוד משהו
הוא מקשיב לי ומקבל אותי כמו שאני ואני אוהבת אותו
הוא אומר שבזמן שהוא בהתקף מאניה הוא חסר שליטה ושהוא לא מודע למעשים שלו...
אנונימית